MeetFactory, o. p. s.
Ke Sklárně 3213/15
150 00 Praha 5
GPS souřadnice:
50.053653
14.408441
Otevírací doba:
13:00 do 20:00 + dle večerního programu
17. 4. -
17. 4. 2013
20:00 -
22:00
Překlad: Martina Černá
Úprava: Marián Amsler a Marie Špalová
Režie: Marián Amsler
Dramaturgie: Marie Špalová
Hudba a projekce: Ivan Acher
Výprava: Marián Amsler
Hrají: Dana Poláková, Tomáš Jeřábek a Martin Siničák
Produkce: Madla Zelenková
iPlay
100 aplikací pro život
iPlay není hra, je to intimní výpověď, výkřik jedince, který je sám sobě ikonou, ale přesto (nebo právě proto?) se mu svět odmítá podřídit. Proto potřebuje aplikace pro život. Potřebuje umění. iPlay není hra. Je to 100 aplikací pro život.
Bernard Studlar ve své novince navazuje na tradici slavných rakouských dramatiků 20. století - Thomase Bernharda, Petera Handkeho, Elfriede Jelinek... Jeho existenciální monolog pro 3 herce je koláží, ve které se mísí poezie, ironický humor, spílání světu a nejintimnější pocity nejistoty a touhy se identifikovat.
Hra rakouského dramatika Bernarda Studlara vznikla přímo pro Divadlo Letí (v rámci mezinárodního projektu Generační ikony) a v limitované edici se na podzim v Praze a Brně představí i českému publiku.
Existenciální monolog pro tři herce je koláží, ve které se mísí poezie, ironický humor, spílání světu a nejintimnější pocity nejistoty a touhy se identifikovat. Výkřik jedince, který je sám sobě ikonou, ale přesto (nebo právě proto) se mu svět odmítá podřídit. Proto potřebuje aplikace pro život. Potřebuje umění. iPlay není hra. Je to 100 aplikací pro život...
Text rakouského dramatika Bernharda Studlara vzniká v rámci mezinárodního projektu Divadla Letí a Centra současné dramatikyGenerační ikony (zapojeni jsou ještě český dramatik Petr Kolečko, slovenský autor Viliam Klimáček, bratislavské Divadlo GuNaGu, vídeňské divadlo Wiener Wortstätten a partneři z Londýna a Barcelony) a jehož úsilím je propojit evropské autory a divadla orientovaná na současné drama.
Marián Amsler (1979) vystudoval divadelní dramaturgii a následně postgraduální studium v oboru činoherní režie na Vysoké škole múzických umění v Bratislavě. Jako host režíroval v mnoha českých a slovenských divadlech (Slovenské národní divadlo, Dejvické divadlo, Činoherní studio v Ústí nad Labem, Divadlo Petra Bezruče v Ostravě, Divadlo Andreja Bagara v Nitře, Západočeské divadlo v Chebu a další). Za své inscenace Čechovových her Platonov a Ivanov už dvakrát získal prestižní slovenskou cenu Dosky v kategorii Objev roku. V roce 2012 získal cenu Dosky za nejlepší režii za inscenaci hry Anny Jablonské Pohania v Slovenském národním divadle. Od roku 2010 je uměleckým šéfem HaDivadla.